wtorek , 19 sierpień 2025

Puszkomania – archiwum

Coca-Cola radzi: Daj całusa!

„Coca-Cola, Ty i Ja – przez całe lato” – taką nazwę nosi tegoroczna kampania promocyjna Coca-Coli, w której głównym motywem przewodnim jest rozdawanie całusów. W tym celu utworzono specjalny hashtag, jakim jest #DajCalusa. Biorąc do ręki puszkę, czy butelkę ze stosownym napisem, należy pocałować osobę odpowiadającą określonej nazwie.

Czytaj dalej »

Super Fapper, czyli faptastyczny napój nie tylko dla samotnych

Fapujesz się przy konkurencyjnych napojach energetycznych? Super Ruchacz już dawno powiedział, co masz z nimi zrobić. Jeżeli jeszcze tego nie uczyniłeś, to może czas najwyższy sięgnąć po Super Fappera. Jak sam producent wskazuje, nie jest to napój dla lamusów, ale… No właśnie, dla kogo? Dla każdego z poczuciem humoru i odpowiednią dozą dystansu do otaczającej rzeczywistości.

Czytaj dalej »

Okocim w stylu retro na 20. urodziny Biedronki

Mariola o kocim spojrzeniu… Dawniej ten slogan stanowił ciekawą i zarazem nowatorską grę słów, mającą za zadanie zainteresować konsumentów popularnym w latach dziewięćdziesiątych piwem Okocim. Chociaż marką włada obecnie Carlsberg, to jednak kompania nie planuje rezygnować z produkcji napoju, którego korzenie sięgają połowy XIX wieku. W ostatnim czasie w Biedronce pojawiła się limitowana edycja utrzymana w stylu retro – są to trzy puszki, których projekt graficzny nawiązuje do tego, jakim sygnowane były opakowania z Okocimem w ostatnim dziesięcioleciu zeszłego …

Czytaj dalej »

Co grzybiarze piją w lesie? Przegląd leśnych puszek

Od kilku lat wśród grzybiarzy panuje moda na ozdabianie drzew pustymi puszkami, butelkami i innymi opakowaniami po napojach i pożywieniu. Wdzięczność naturze za obfite plony grzybów ich miłośnicy wyrażają za pomocą porzuconej w lesie tony śmieci. Trudno jednoznacznie stwierdzić, kto zapoczątkował ów proceder. Z pewnością mamy do czynienia ze schematem, naśladownictwem: widząc przedmiot zawieszony na gałęzi, kolejne osoby nie widzą w tym nic złego i czynią to samo.

Czytaj dalej »

Energia z jajami? Poznaj Super Ruchacza!

To nie jest żart! Super Ruchacz naprawdę istnieje. Ten nieprzeciętny napój energetyczny na rynku pojawił się zaledwie kilka miesięcy temu, a już zdążył poczynić nieco szumu w Internecie. Wszystko za sprawą niezwykle kontrowersyjnego spotu reklamowego, którego z pewnością nie odważy się wyemitować żadna stacja telewizyjna. I słusznie.

Czytaj dalej »

Budzikowy Tiger Zero

W niektórych sklepach pojawiła się limitowana edycja Tigera Zero w puszce. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że akcja dotyczy konkursu na najciekawszy sygnał budzika. Ma on trwać ponad miesiąc i będzie się odbywać w dniach 20 października – 30 listopada. Dodatkowo producent napoju zaserwował wszystkim dostęp do tajemniczej darmowej aplikacji (dostępnej w sklepach App Store i Google Play), którą można pobrać po zeskanowaniu z puszki kodu QR.

Czytaj dalej »

Tsubasa Oozora powrócił!

Bohater jednej z najpopularniejszych na świecie anime powrócił w wielkim stylu. Tsubasa Oozora i jego koledzy to twarze tegorocznej, limitowanej edycji włoskich puszek Oransoda i Lemonsoda. Obok Kapitana Hawka (10) podziwiać możemy jego kilku przyjaciół:  Kojiro Hyuga (10), Genzo Wakabayashi (1), Jun Misugi (14) oraz braci Tachibana: Masao i Kazuo (41). Producent napojów Davide Campari – Milano udostępnił również internetową grę o nazwie „Corri Holly, corri” („Biegnij Tsubasa, biegnij”).

Czytaj dalej »

XL Energy zaskakuje nowymi smakami. Energia z tonikiem!

Warszawski producent napojów energetycznych XL Energy Marketing powoli wprowadza na rynek swoje nowe produkty. Energii ma dodawać seria smakowych „energoli” z bardzo interesującym projektem graficznym. Łącznie dostępnych ma być aż 10 puszek z różnorodnymi wersjami XL Energy Drink (plus standardowa wersja w opakowaniu 500 ml). Dziś zaprezentujemy cztery z nich.

Czytaj dalej »

Nowości od Las Vegas Power Energy Drink

Wakacje sprzyjają zmianom. Również w branży napojowej. Kolejny producent napojów energetycznych (Las Vegas Power Energy Drink sp. z o.o. z Katowic) zdecydował się na „odświeżenie” wyglądu swoich produktów. Głównym powodem prawdopodobnie było zakończenie kilkuletniej współpracy z twarzą Las Vegas Power Energy Drink – Tomaszem Adamkiem w kwietniu bieżącego roku.

Czytaj dalej »

Kampania społeczna „Zgnieć puszkę nie auto”

W Szczecinie pojawiły się na ulicach stojące bllboardy, promujące najnowszą kampanię społeczną o nazwie „Zgnieć puszkę nie auto„. Inicjatorami akcji jest prawdopodobnie lokalna Fundacja „Razem Bezpieczniej” wspierana przez Policję. Co ciekawe, w Internecie nie odnajdziemy żadnej wzmianki na temat tego przedsięwzięcia. Czy kampanie społeczne prowadzone w takiej formie odniosą pożądany sukces?

Czytaj dalej »

Coca Cola: Powiedz to piosenką!

Dawniej uczucia wobec obiektu westchnień wyrażano poprzez dzieło artystyczne: wiersz, piosenkę, obraz, czy rzeźbę. Zachochani mężczyźni stawali pod oknem ukochanej i śpiewali jej serenadę. Dziś za pomocą smartfonu i skaneru kodów QR można przesłać drugiej osobie fragment piosenki z ukrytym w niej przesłaniem. Coca Cola w Polsce wypuściła na rynek aż 28 puszek w ramach kampanii promocyjnej „Czujesz to? Powiedz to piosenką„.

Czytaj dalej »

Witaminowa energia Blacka

FoodCare idzie za ciosem. W sklepach niedawno pojawiły się dwa nowe napoje w puszkach, wzorowane prawdopodobnie na produktach firmy OSHEE. To witaminowe bomby o smaku jagodowym i tropikalnym. Czy znajdą uznanie wśród konsumentów?

Czytaj dalej »